Longuscz.cz

Online magazín

970x310bamboolik2018-1514655846.jpg

Pro řadu lidí je normální posilování a tvarování postavy jen za pomoci váhy vlastního těla zdlouhavou záležitostí, než jsou viditelné první výsledky. Pro někoho je to nudnou záležitostí, která tak jedince odradí ještě dříve, než by se mohl dostavit vytoužený první výsledek. Oproti tomu je naopak gymnastický míč velmi zábavnou pomůckou, která dokáže maximálně zaujmout a upoutat pozornost.
míč na cvičení
 
Proč zvolit pro posilování gymnastický míč?
 
Gymnastický míč jakékoliv velikosti disponuje tím, že není stabilní, pořád se zkrátka hýbe a tím tak je při cvičení zapotřebí udržet rovnováhu. O to se musí postarat menší svaly, které dříve tak nějak nebyly zapojeny a mnozí o nich ani nevědí, že je vlastně mají.
 
Díky cvičení na gymnastickém míči dochází k zapojení opravdu všech svalů, od zádových, přes břišní až po stehenní, stejně tak jsou adekvátně zapojeny i prsní svaly a svaly na rukou. Současně dochází při cvičení na míči i k podpoře hlubokého stabilizačního svalového systému a především vše vede ke správnému držení těla a nejen při sezení.
 
Výhody gymnastického míče aneb proč si ho pořídit?
 
Prioritou je možnost cvičení a vyvíjení pohybové aktivity v pohodlí domova. I když i jsou provozována různá cvičení s míčem v rámci kurzů apod. Nicméně výhodou je, že si tento míč lze pořídit za přijatelnou cenu a cvičit doma.
 
Cvičení na míči je zcela vhodné pro každou věkovou kategorii, mohou na něm cvičit děti i starší lidé. Je znám i efektivní účinek při cvičení na míči pro těhotné ženy.
cvičení na míči
 
Míč adekvátní pro posilování i strečink
 
Se správně provedenými cviky na míči budete velmi mile překvapeni. Cvičení jednak bude pestré a zábavné. A především velmi intenzivní. Míč však můžete použíti i pro každodenní správné protažení těla.
 
Je prokazatelné v rámci cvičení i zlepšení držení těla. Díky cvičení na míči jste nuceni neustále udržovat vlastní rovnováhu. Jelikož se soustředíte na tuto koncentraci, nevnímáte tak, že posilujete i střed těla a hluboké svalstvo kolem páteře. Jedná se o velmi efektivní a přínosné cvičení.
 

Gymnastický míč a jeho kouzlo nejen pro cvičení
2 (40%)1

longuscz.cz | maruska.kucerova74@email.cz

Related Posts

Už v dětství vás fascinoval tento sport? Nebo jste byli pouze okouzleni tímto ušlechtilým zvířetem, které dodává člověku křídla, jenž ztratil? Ať už je to jakkoli, je to láska na celý život. I když si myslíte, že není. Jsou chvíle, kdy se budete chtít vrátit ke koním. Začít jezdit se dá snad v každém věku, ale čím […]

Používat můžete tuto cvičební pomůcku dle potřeby, tedy zejména na: –              rehabilitaci po úrazu nebo univerzálně k protažení po práci či tréninku, –              řádné protažení všech svalů, kloubů a šlach končetin, včetně zad před tréninkem, –              závěrné protažení po proběhlém tréninku, –              trénink silový, objemový a také vytrvalostní, bicepsy, zdvihy, různé protahování, dřepy, –              při shybech […]